Subject: FW: LC3770, Järve tee 4b kinnistu liitumine elektrivõrguga, Külitse alvik, Kambja vald, Tartu maakond
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 17:25:08 +0300

registreerimiseks

From: Helina Turja <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 16, 2025 4:48 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: LC3770, Järve tee 4b kinnistu liitumine elektrivõrguga,
Külitse alvik, Kambja vald, Tartu maakond

Tere Peeter,

Manuses projekti kooskõlastus. IKÕ taotluse käigus selgus, et
kooskõlastuses on projekti number vale

Projekti number LC1754 on vale ja õige on LC3770

Ühtlasi sai korrigeeritud IKÜ plaani. Manuses. Palun see ka kooskõlastuses
välja vahetada. Saadan kogu taotluse dokumendid uuesti korraga manuses.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Helina Turja

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 512 312

  <http://www.eservice.ee/>

From: Helina Turja
Sent: Thursday, June 26, 2025 8:20 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC3770, Järve tee 4b kinnistu liitumine elektrivõrguga,
Külitse alvik, Kambja vald, Tartu maakond

Tere,

Kilp tuleb seljaga vastu aeda, mis on kõrgem kui kilp. Lisaks tuleb kilp
olemasoleva kilbi kõrvale ja sama kõrge:

Pildil siis vaadates vasakule.  Kilp on 5m kaugusel teekattest ja lisaks
kilbiga kohakuti on tee ääres kohe vtänavavalgustuse mast.

Siinkohal ma näen küll põhjust erandiks kui ta ongi 1m kõrgune kilp.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Helina Turja

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 512 312

  <http://www.eservice.ee/>

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 26, 2025 7:29 AM
To: Helina Turja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC3770, Järve tee 4b kinnistu liitumine elektrivõrguga,
Külitse alvik, Kambja vald, Tartu maakond

Tere

LK tuleb kavandada max 0,9m kõrgune või min 7m kaugusele katte servast e
väljapoole nähtavuskolmnurka.  St et olol olukorda ei saa nähtavuse
seisukohast veelgi halvemaks muuta.

Peeter Uibo

5159766

From: Helina Turja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 25, 2025 1:44 PM
To: Maanteeameti klienditugi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: LC3770, Järve tee 4b kinnistu liitumine elektrivõrguga, Külitse
alvik, Kambja vald, Tartu maakond

Tere,

Saadan kooskõlastamisele projekti:

LC3770, Järve tee 4b kinnistu liitumine elektrivõrguga, Külitse alvik,
Kambja vald, Tartu maakond

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Helina Turja

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 512 312

  <http://www.eservice.ee/>